WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

28 Şubat 2013 Perşembe

YENİ CİCİLERİM =)

Merhabalar =)
Can dostum güzel insan -anasınıfından bu yana- geç kalmış doğum günü hediyesini taktim etti bana çok yakın bir zamanda. Bu güzel beyaz saatimi kolumdan hiç çıkartmıyorum neredeyse. =) Baktıkça da onu hatırlıyorum. =)
Yanda gördüğünüz bilekliklerim ise yeni keşfettiğim bir bijuteriden =)
Dilek bilekliklerinde olayı abarttım. AŞK-ÖZGÜRLÜK-ŞANS-UMUT =)
Sevgili kankama buradanda teşekkür edeyim =)


SEVGİYLE KALIN... =)

1 yorum:

  1. aynı saatin pembesinden bende de var :) güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...