WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

11 Eylül 2012 Salı

ALIŞVERİŞ ZAMANI =)


Merhabalar… =)
Bu ara yeni keşiflerle karşınıza çıkıyorum sürekli. Bu seferde yeni bir alışveriş sitesini tanıtayım dedim. Alışveriş yapmak için hem zamana hem de mekana ihtiyaç var. Zaman geliyor ben bu ikisini de bulamayabiliyorum. Ama sürekli internet başında oturduğum için tüm yoğunluğa rağmen internetten alışveriş büyük kolaylık sağlıyor insana. Bir sürü siteye üyeliğim var. Farklı kullanıcı adları, farklı şifreler, hadiii site isimleri neydi falan diye insanın kafasının karışmaması elde değil. Onun yerine http://www.indirimlr.com/ sitesini tercih ediyorum. Hadi bakalım yeni indirimleri kaçırmak istemeyen ya da benim gibi çok üyelikle kafası karışan dostlar sizi böyle alalım… =))) 

***   http://www.indirimlr.com/   ***

SEVGİYLE KALIN... =)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...