WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

19 Haziran 2012 Salı

KOMBİN #1

Merhabalar sevgili dostlar...
tatil keyfi beni son hız sarmış durumda. Yerimden kimseler kaldıramıyor. O kadar fenayım ki halime kendim bile mızmızlanır oldum. Yazı falanda yazamıyorum. Derslerle uğraşırken çok daha hareketliydim. =)
Neyse ki önceden hazırlanmış yazılarım var =)
Ehhh tabi bir bloger olupta kombin paylaşmazsak ayıp olur. Bloger olmanın vizesi oldu nerdeyse...
Yaptığım güzel alışveriş sonrasında ablamla bi dışarı çıkayım dedim. Tabi yeni cicilerimi giydim. Buyrunuz efendim =)















Kapanış pozum da en sevdiğim olsun... =)

                                                                                                         
GÖMLEK: LCW
PANTOLON: KOTON
KOLYE: DEFACTO
AYAKKABI: KEMAL TANCA
ÇANTA: ABLACIĞIMIN =)))
EŞARP: ÇİSİL
GÖZLÜK: DAKS

SEVGİYLE KALIN... =)))



11 yorum:

  1. sadece sen değilsin rehavette olan bende de aynı durum var.bir tembellik sürüp gidiyor.
    ayrıca kombinde çok şık olmuş sanada çok yakışmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy tek bende olmayışına sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. ayrıca teşekkür ederim =)

      Sil
  2. bu gömleğe bayıldııım :))

    YanıtlaSil
  3. selam mervecim :) üzerindeki kuşlu tuniği çok sevdim.. bende de kuşlu şeyler takıntı oldu bu aralar.. kuşlu etek aldım saten ama üzerimde de kuşlu bişiler istiyorum :) nerden aldın ki bunu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mervecim =) LCW den aldım. sende eteğini güle güle kullan =)

      Sil
  4. ooo Kemal Tanca :)
    Reklam alıyor musun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazımda reklam almadım ama reklam alabileceğim konusunda blog alanında belli bir açıklama var. profesyonel anlamda neden olmasın... :)

      Sil
  5. Böyle bir gömlek H&M'de görüp biraz pahali buldugum icin almamistim, cok güzelmis ve yakismis ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ben bunu sanırım 30 liraya aldım LCW indiriminden. =)

      Sil
  6. canım tuniğin çok hoş ...
    kuş desenlerini çok sevdim...

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...