WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

22 Mayıs 2012 Salı

FİNAL HAFTASI =(((

İlk defa bir başlığımda '=(((' simgesini kullanıyorum. Çünkü final haftasının yaklaşması beni iyice kasıyor. Vizeler iyi olmasına rağmen nedendir bilmem bu dönem ders bırakmak istemiyorum. Çünkü yaz aylarım çok yoğun geçecek ben o arada bir de ders çalışmak istemiyorum. Üstelik o sıcak havalarda cabası olmasın istiyorum. Bu yüzdendir ki yaklaşık 1,5 haftadır geceleri neredeyse sabahlıyorum. Bilgisayarım, telefonum bu akşam nasıl olduysa çayım ve nefret ettiğim kitaplarımla final haftasını bekliyorum... =((( Tüm final mağdurlarına başarılar diliyorum... Gelin siz anlatın halimi üç adımda...




SEVGİYLE KALIN... =(

8 yorum:

  1. Allah yardımcın olsun :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler ediyorum büşracım =)

    YanıtlaSil
  3. Benim de 2 hafta var finallerime :( Benim vizeler de pek parlak değil. O yüzden bir an önce başlamalıyım. Allah yardımcımız olsun :(

    YanıtlaSil
  4. amiiinnn... merak etme azmedersen olur. seninde kısa bi süre kalmış umarım başarılı olursun. tekrar teşekkür ederim orkidela... =)

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin canım, blogun çok hoş bana da beklerim sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  6. saolasın şirince =) ayrıca teşekkür ederim, bende geleyim sana hemen =)))

    YanıtlaSil
  7. bunlar tatli yorgunluklar.is hayatina atildiktan sonra bugunleri cok ararsin.simdi kiymetini bil canim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. umarım öyle olur =) tavsiyeye uyasağım sevgiler...

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...