WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

18 Mayıs 2012 Cuma

CANIM ÇEKTİ, MOZAİK PASTA YAPTIM =)))

Canım iki-üç gündür mozaik pasta istiyor. Nerede gördüm, nereden aklıma geldi hiç bir fikrim yok. =) Gerçi benim canımın bir şey istemesi için bir yerde görmem ya da bir şeyin neden olmasına gerek yok. Aniden aklıma bir yemek, pasta, tatlı falan gelir gece 12 bile olsa onu kalkıp yaparım sonra yer öyle uyurum. Bazıları buna imreniyor ama ben bu huyumu azaltana kadar çok şey çektim. Kilo sorunu oluşturdu çünkü bu bende. Zayıflayana kadar canım çıktı. =( Ama bugün dayanamadım, ani bir şekilde yerimden kalktım yaklaşık 10 dakikada yaptım ve az önce afiyetle yedim. =))) Sonra da dedim ki sevgili blogcanlarla paylaşayım bunu onlarda yapsınlar. =)))

Şimdi malzemeleri veriyorum:
-1 paket bisküvi,
-75 gram margarin,
-1,5 çay bardağı süt (bunu kendiniz ayarlamayı tercih edin çünkü bisküviye göre değişiyor. Yavaş yavaş ekleyin).
-İstediğiniz kadar kakao,
-1 paket vanilya,
-Süslemek için hindistan cevizi.

Şimdi de yapılışını anlatayım:
Bisküvilerimizi iri parçalar kalacak şekilde parçalayın ya da ben gibi kolaya kaçın rondo da hemencecik ufalayın =))). Bir yandan da margarini ocağa koyup eritin. Eriyen margarine kakaoyu ekleyip iyice karıştırın. Ufaladığınız bisküviye vanilyayı, kakao karıştırdığınız margarini ekleyin. Sonra biraz yoğurun. Yavaş yavaş süt ekleyip bütün parçalar bir araya gelinceye kadar süt eklemeye devam edin. Oluşan harcı alüminyum folyaya alın istediğiniz şekli verin (pramit, kare, rulo vb.). 2-3 saat buzdolabının buzluğunda bekletin. Servis yapmadan 10 dakika kadar önce çıkartın. Dilimleyip hindistan ceviziyle süsleyin.


Ben dolap kokusuna karşı önlem alıp birde buzdolabı poşetine koydum.





Yapanlara afiyet olsun...
SEVGİYLE KALIN... =)))

3 yorum:

  1. Ayyyyy, çocukken annem mozaik pasta yapsın diye gözünün içine bakardım. Canımı çektirdin yaa

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyor :) Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  3. yaaa bende o günleri hatırladım sanırım yasmin =)
    teşekkür ederim sanada kitap ayracı =)

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...