WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

13 Nisan 2012 Cuma

AYAKKABILAR CANDIR... =)))

Bir ayakkabı delisi olarak farklı bir model gördüğümde dayanamıyorum. Aklıma koyduysam o modeli beğenmemin üzerinden 1 yıl geçse bile muhakkak alıyorum. Yine bir önceki yazımda olduğu gibi TORY BURCH markasının internet sitesinde dolaşırken gördüğüm, modellerini beğendiğim ve şık bulduğum ayakkabıları sizlerle paylaşmak istedim. umarım beğenirsiniz. =))) 
























SEVGİYLE KALIN... =)))

11 yorum:

  1. ayakkabılar çok güzelde bu markanın
    logosu hoşuma gitmiyor..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. evet logosu biraz anlamlı geliyor bir haç havası var ama modeller açısından güzel =) sevgiler... =)

    YanıtlaSil
  3. ayakkabılar gerçekten candır ve senin paylaştıklarının hepsi çok güzelmiş.

    http://coralsfashion.blogspot.com/

    bana da beklerim:D

    YanıtlaSil
  4. bencede =) çok teşekkür ederim. ben seni zaten takipteyim mercancım =)))

    YanıtlaSil
  5. özellikle dolgu topuklara bayılıyorum hem rahat hem şık oluolar..sevgiler cnm..
    bana da buyurmazmısın :))

    YanıtlaSil
  6. aaa beni izliomuşsun zaten nese :), ama sen yine de gel kahve ısmarlarım :p

    YanıtlaSil
  7. evet bende çok rahat kullanıyorum dolgu topuğu =)
    seni ziyarette ediyorum canım yeni yorumlarda da bulunurum =))) sevgiler =)

    YanıtlaSil
  8. modeller harika dolgu topuk rahatlığına bayılıyorum.. insan alışınca vazgeçemiyor... eline sağlık harika modeller

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim. dolgu topuk rahatlığı tüm kadınların vazgeçilmezi galiba sevgiler =)))

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...