WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

10 Mart 2012 Cumartesi

AYYY ben çok beğendimmm... =)))


Biz iki inatcı deli iki serseri 
Biz seninle kışa girmiş yaz çiçekleri 
Şimdi ayrı şehirlerde deliler gibi 
Bekledim senin sevgini 

Hayattan çok yoruldum 
Bilinmez oldum bu genç yaşımda 
Gülen bu gözlerim 
Gülmeye umutsuz sen gelinceydi 

Tut ellerimden hayatı tut yüreğinden 
Bize lütfedilen bu aşkı al gel 
Gönlüme koy gel tek sevdiğim 

Biz iki inatcı deli iki serseri 
Biz seninle kışa girmiş yaz çiçekleri 
Şimdi ayrı şehirlerde deliler gibi





Sözleri okuyunca sanırım sizinde hoşunuza gitmiştir. Bir başka blogger arkadaşta gördüm ve dinleyeyim dedim. iyikide dinlemişim. Sizede tavsiye ederim... =)))

6 yorum:

  1. yaa evet gerçektenn çok güzel bir şarkı bağımlısı oldummm :))

    YanıtlaSil
  2. bende ne hikmetse hic begenmedim öncekiler daha güzeldi bence :D Ama neyse.

    Bu arada üyem oldugun icin tesekkür ederim

    Polyanna :))

    YanıtlaSil
  3. sevgili kitap ayracı bende bağımlısı oldum sürekli dinliyorum... =)

    mehmet bey değişik i şarkı haklısınız... =)

    sevgili polyanna yusuf güneyi herkes kolay kolay dinleyemiyor haklısın. bu arada bnde teşekkür ederim takipçim olduğun için... =)

    YanıtlaSil
  4. BENDE SEVİYORUM BU ŞARKIYI...

    BİR TAVSİYE ARKADAŞIM ŞU KELİME DOĞRULAMAYI KALDIRIRSAN DAHA ÇOK YORUM ALIRSIN :)))

    YanıtlaSil
  5. sevgili yağmurun dünyası tavsiyen için teşekkürler. hiç fark etmedim öyle bir ayar olduğunu desem inanır mısın =) ama tavsiyene uyup biraz kurcaladım ve kaldırdım.
    yeni yorumlarda buluşmak dileğiyle...
    sevgilerle...

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...