WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

2 Şubat 2012 Perşembe

'DİPSİZGÖL'

Blog yazarlığı uzun zamandır hayalini kurduğum ama bir türlü bilgisayar başına oturup yapamadığım bir işti. Ama sonunda bende geldim ve ilk solukta yaz aylarından iç ısıtacak manzaralar taşıyayım dedim.

Piknik için gittiğimiz bir mekanı tanıtım ısrarla tavsiye edeceğim  size. ‘DİPSİZGÖL’ mekanımızın adı. Dipsiz göl D-100 karayolu(İstanbul-Samsun) üzerinde Tosya’ya 25 km mesafede bulunmaktadır. . Dipsizgöl’e ulaşmak için Tosya- Ankara ve İstanbul yolunu takip eden 14 Km. den, Karabey Jandarma karakolundan stabilize yola çıkmak yeterli.Dipsizgöl Kastamonu  İl Merkezine 95 km, Ankara’ya 235 km., İstanbul’a ise 425 km. uzaklıktadır.
Manzarası bir harika. Fotoğraflar da hiçbir düzeltme olmamasına rağmen çok harika görünüyor. Doğanın her rengi, mis gibi orman kokusu, kuşlar, köpekler, gölde yüzen ördekler ve daha bir sürüsü. Otel imkanıda var burada. Daha doğrusu kendinize ait ufak odalar var sizin için hazırlanmış. Otel çatısı altında ben gibi sıkıntıya girenler için çok ideal olacaktır eminim.

Hepimiz besledik bu güzellikleri bir görseniz çıldırıyorlar ekmek ya da simit gördüklerinde.  Ama fotoğraflarda her zamanki gibi babam bir hayli karizmatik çıktığı için onun olduğu bir tanesini seçtim bende =) maşallah tabi.
Ve tabi ki herkes burada dinlenme peşindeydi =)
Burada da bizim ailenin ikizleri yani ablalarım var. Bu fotoğrafı da durun durun deyip aniden çekmiştim. =) ama güzel olmuş hani…
Ailenin yakışıklıları ve güzelleri poz vermese olmazdı =)
Bu kadar gezdim tozdum ehh yazısını da yazdım. Kendi fotoğrafım olmadan olur mu? Tabi ki olmaz =)))

Böyle güzel mekanları görenler var mı ya da tavsiyesi olanlar?
Peki ‘DİPSİZGÖL’e’giden var mı?




2 yorum:

  1. öncelikle yeni bloğun hayırlı olsun bende kastamonu-abanalıyım kastamonu il merkeze 2 saat uzaklıktayız ama burayı ilk kez duyuyorum resimler çok güzel bu yaz memlekete giderken rotamızı biraz değiştirip görmek isterim bu güzel yeri :)

    YanıtlaSil
  2. Abana'yı çok iyi bilirim az tatil yapmadım orada. bende Kastamonuluyum. Yani hemşoyuz çok memnun oldum bu duruma =) yeni yorumlarını ve izlemeye devam etmeni çok isterim. selamlar ve sevgiler... =)

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...